top of page
תמונה ראשית בלוג

החיים הם אוסף של רגעים, הנצרבים בזכרון שלנו

חיפוש
  • תמונת הסופר/תשלי מלחי

מעצבת הבית

את הזינגרס', שיש לי פינה חמה בלב אליהם כבר שלוש שנים, הכרתי בזכות החברות ארוכת השנים שלי עם מעיין.

היא גרה במושב בערבה ובאחד מסופי השבוע, כשהגיעה למרכז, קפצה לבקר. היא סיפרה לי שהמליצה לרבקה, חמותה, לפנות אלי כדי שאעצב את האלבום שהיא כל כך רוצה להכין ליום ההולדת השבעים של דוד בעלה.

וכך רבקה הפכה להיות הלקוחה השניה בעסק שרק הקמתי.

נפגשנו מספר פעמים, כי היה לה חשוב שהאלבום יהיה מדוייק כמו שרצתה - שיהיו בו תמונות מאז שדוד והיא הכירו, הקימו משפחה, זכו לשמונה נכדים וגם שהשיר שדוד והיא מאוד אוהבים יהיה חלק מהאלבום. בקיצור, אלבום שכולו רגעים וזכרונות מופלאים.


בסוף התהליך נולד האלבום הראשון של המשפחה - חוגגים שבעים לדוד


חודשיים אחר כך, מעיין פנתה אלי שוב וביקשה שאכין לאמא שלה, בת-שבע, קולאז' תמונות של איתי ורומי הנכדים שלה לכבוד יום הולדתה השישים.

היא שלחה לי תמונות מהיום שנולדו ועד לאותה נקודת זמן.


כשסיימתי נוצרו שני קולאז'ים מקסימים, שבת-שבע שמחה והתרגשה מאוד לקבל. הרי אין דבר משמח יותר מלצפות בתמונות של הנכדים בכל פעם כשעוברים ליד הקיר עליו הן תלויות.


בסוף אותה שנה דוד פנה אלי ואחרי שחיברתי בינו ובין דני כתרי, הצלם המוכשר, נולד האלבום שהגשים את משאלתה רבת השנים של רבקה - תמונות של כל יצירותיה הנמצאות בביתם. לשמחתי ביקרתי בביתם של הזינגרס', כשהעברתי להם את האלבום של דוד, כך שהצלחתי להעביר תחושה של מעין ביקור במוזיאון המרשים שיצרה רבקה בביתה ובחצר.



שמונה חודשים עברו ובלוח השנה הופיע תאריך יום הנישואין של רבקה ודוד.

מעיין פנתה אלי בשם שלושת הבנים של רבקה ודוד - ערן, דורון ואלון, כדי שאצור קולאז' גדול עם תמונות של הנכדים.


ריכזתי את התמונות משלוש המשפחות ושבוע לאחר מכן הקולאז' הועבר אליהם.


לפני שלושה שבועות, רבקה התקשרה שוב.

ערן, הבן הבכור שלה, חוגג יום הולדת 50 ולאף אחד אין זמן להכין את הסרטון לאירוע. הנכדים הגדולים עסוקים בענייניהם ולשאר בני המשפחה אין זמן וגם לא ידע בהכנת סרטון. היא שאלה אותי אם אני יכולה לערוך עבורם את הסרטון ואני, כמעצבת הבית, כמובן הסכמתי. רבקה וכלתה, דקלה, העבירו אלי את התמונות מתקופות חייו השונות של ערן ואת סרטוני הברכות של החברים ואחרי קצת יותר משבוע הסרטון נשלח לדקלה.


ואלו המילים הטובות שהיא כתבה לי:


 

אני נהנית בכל פעם מחדש להכין את המתנות המרגשות לזינגרס', זוכה ללוות אותם כבר שלוש שנים ו"נוכחת" באירועים המשמעותיים בחייהם.

זו הרגשה מאוד נעימה, כשהם פונים אלי שוב ושוב ובסיום הפרק הזה בתפקידי כמעצבת הבית הגיע דוד לביתי עם עציץ מקסים ופתק אישי ממנו מרבקה.


יש לי מקום בלב ובעסק לעוד משפחות שאוכל להיות מעצבת הבית שלהם. האם זו תהיה המשפחה שלכם?









68 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

קטגוריות

תגיות

שלי מלחי 💗 09-7969798 💗 shhappy2help@gmail.com

bottom of page