top of page
תמונה ראשית בלוג

החיים הם אוסף של רגעים, הנצרבים בזכרון שלנו

חיפוש
  • תמונת הסופר/תשלי מלחי

המחפש תמיד מוצא

הרבה זמן אני מחפשת מקום להתנדב ולעשות משהו טוב עבור מישהו אחר.

בתחילת השנה הצטרפתי לקבוצת הבונבוניירה הדיגיטלית של דנה ישראלי שהקימה דנה (Dana Israeli). בכל חודש דנה חולקת עם הקבוצה ממתק מתוך הבונבוניירה שיצרה ומלמדת אותנו ליצור תכנים ויזואליים.

בסוף חודש פברואר היא חשפה בפני הקבוצה פרויקט ששאפה שרבות מחברות הקבוצה תיקחנה בו חלק ותעזורנה לו להיות עוצמתי וקהילתי עוד יותר ממה שדמיינה.

היא שיתפה אותנו בסיפורה של סמדר (Smadar Harpak) ליצנית רפואית שהקימה מיזם בשם ליצנבולנס, המאפשר להגשים משאלות לילדים עם מחלות קשות.

במסגרת המיזם הילד, משפחתו והליצנים הרפואיים יוצאים מבית החולים בבוקר ונכנסים לרכב צבעוני, בדרכם להגשמת המשאלה. הם משאירים ליום אחד את הקשיים והכאבים מאחור ונהנים מיום מיוחד ומרגש. לעיתים זו משאלתו האחרונה של הילד.

אל הצוות מצטרפים צלמים מתנדבים וסמדר חשבה, שאם בסוף יום שכזה יוכל כל ילד לקבל אלבום זו תהיה מזכרת מחוויה בלתי נשכחת שתהיה מתועדת לתמיד ועל אחת כמה וכמה עבור משפחות שילדיהם כבר אינם בין החיים.

ברגע שסיימתי לקרוא את הפוסט של דנה, ידעתי שמצאתי את הדרך שלי לתרום. גם לעצב אלבומים וגם לשמח את הילדים המדהימים שעוברים ימים וחודשים קשים במהלך מאבקם במחלה.

ביחד עם תשע נשים מוכשרות מהקבוצה, דנה הקימה צוות שינהל את התהליך ופנתה גם לחברת WOW Photos שהבטיחה ללוות את הפרויקט ולתרום את הדפסת האלבומים.

בסוף מאי הפרוייקט יצא רשמית לדרך ובתחילת השבוע קיבלתי בצורה מסודרת מעל 500 תמונות מיום הגשמת המשאלה של בניה, ילד מדהים בן 11 שנכנס ללב שלי.

בניה בילה במחיצתן של סופלקי ושמש הליצניות ויצא לצניחה חופשית שאורגנה על ידי צניחה חופשית - הצנחניה.


עברתי על התמונות והתרגשתי מהקשר החם בין בניה להוריו ואחיו, מהחיבור שהיה בינו למדריך איתו צנח ומהחיוכים הרבים והאושר שניבט מעיניו.

מתוך השאלון שמילאו סופלקי ושמש גיליתי אילו צבעים ותחביבים אהובים על בניה וגם שהוא אוהב את ישי ריבו. וכך, במקומות המתאימים באלבום שילבתי ציטוטים משיריו של ישי וגם צרפתי QR CODE לאחד השירים.


הלוואי ובניה יחלים והאלבום שעיצבתי עבורו יזכיר לו ולבני משפחתו את האור שהכניסה סמדר לחייו ולו רק ליום אחד.


23 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

קטגוריות

תגיות

שלי מלחי 💗 09-7969798 💗 shhappy2help@gmail.com

bottom of page