top of page
תמונה ראשית בלוג

החיים הם אוסף של רגעים, הנצרבים בזכרון שלנו

חיפוש
  • תמונת הסופר/תשלי מלחי

אלבום רגיל או אלבום מרגש ומיוחד?

אני לא סתם מעלה תמונות לתבנית מוכנה ושולחת את האלבום להדפסה.


האלבומים שאני מעצבת יכולים לספר את הסיפור שלכם באמצעות תמונות, טקסט, סרטונים ואפילו מוזיקה.


בשלב הראשון ולפי נושא האלבום, אציע לכם את הגודל בו הוא יעוצב: ריבועי 30X30 ס"מ, או מלבני בגודל דף A4 לאורך או לרוחב.


בשלב השני ובהתאם לכמות התמונות תתבצע הבחירה בין אלבום שטוח שמאפשר את הצגת התמונות על כל כפולת הדף (דף = 2 עמודים) לאלבום רגיל שהדפדוף בו הוא כמו בספר, עם קיפול בין שני העמודים.


באירוע כמו חתונה, בת או בר מצווה ואפילו יום הולדת עגול אציע לכם עיצוב והדפסת אלבום פרימיום בבית דפוס ולא בתוכנות הרגילות והמוכרות לעיצוב אלבומים.


רק אחרי שנקבל את כל ההחלטות יחד, מתחילה העבודה שלי - עיצוב האלבום.


אני מתחילה לעבור על כל התמונות:

  • בודקת שהן איכותיות ומידעת אתכם על אלו שבאיכות נמוכה

  • בוחרת את הטובות ביותר מבין הכפולות

  • מנסה להבין את הקשרים המשפחתיים

  • מפרידה בין תמונות נוף ואנשים

  • ממיינת תמונות לאורך או לרוחב ותמונות בשחור לבן או צבעוניות


תוך כדי עבודת העיצוב אוכל להציע לכם כל מיני רעיונות שיהפכו את האלבום למיוחד עוד יותר. ממש כמו בשלושת האלבומים הבאים:

האלבום של משפחת לוי כלל בתחילת העיצוב 24 עמודים של טקסטים ומעט תמונות ובגרסה שהועברה להדפסה היו 44 עמודים של טקסטים, הרבה תמונות וסרטונים.

למאיר הפריע, שכשפותחים את האלבום ישנם 2 עמודים לבנים (זו ברירת המחדל כשבוחרים לעצב אלבום שטוח). הפתרון שהצעתי לו היה עיצוב של הברכה שכתבו בני המשפחה והדפסתה על מדבקה שהודבקה במדוייק באחד משני העמודים.


רבקה רצתה שבאלבום ליום הולדתו ה-70 של דוד יופיעו מילות השיר "ביחד לטוב ולרע" של חיים קינן, בביצועה של עדנה גורן. היה לה חשוב שיהיה לו מקום באלבום.

מילות השיר מופיעות על הכריכה האחורית של האלבום והשיר עצמו הועלה ע"י QR Code לאלבום. עכשיו כשהם מדפדפים באלבום הם יכולים ליהנות מהמילים היפות ולשמוע ברקע את השיר ששניהם כל כך אוהבים.


באלבום של ריילי גילינו, אולינקה ואני, שלמרות שהיא עשתה מיון ראשוני נותרו המון תמונות – 1,040 ו-100 סרטונים. לא היתה ברירה, אלא לפצל את האלבום לשני אלבומים. באלבום של חצי השנה הראשונה עוצבו 104 עמודים ובאלבום של חצי השנה השניה עוצבו 124 עמודים. אחרי שסיימנו הכל וממש לפני שהאלבומים נשלחו להדפסה אולינקה ביקשה ממני לעצב כמה עמודים שהיא תוכל לכתוב בהם אחרי שהאלבומים יודפסו. פיצול האלבומים איפשר לי להיענות לבקשתה בחיוב ובשמחה.


רוצים לאתגר אותי?

שתפו אותי בדברים שהייתם רוצים שיופיעו באלבום ואני מבטיחה לכם שיהיו לי רעיונות איך לשדרג אותו ולהפוך אותו מאלבום רגיל לאלבום מרגש ומיוחד.

34 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

קטגוריות

תגיות

שלי מלחי 💗 09-7969798 💗 shhappy2help@gmail.com

bottom of page