top of page
תמונה ראשית בלוג

החיים הם אוסף של רגעים, הנצרבים בזכרון שלנו

חיפוש
  • תמונת הסופר/תשלי מלחי

אלבום הוא תזכורת לעבר, הנאה בהווה וזיכרון לעתיד

ליאורה ורוני התחילו את החברות ביניהן בצבא.

עם השנים הצטרפו אוסי, נירה, אילנית וטלי ומאז הן בילו, נפשו בארץ, טסו לחו"ל, חגגו את האירועים המשמחים וגם העצובים יחד, התכתבו המון בקבוצת "חוגגות את החיים" עד, שלפני חודשיים וחצי, רוני נפטרה.


לכולן היה חשוב לזכור את רוני כמו שהיא היתה וכך גם נוצר האלבום:

מילים שמתארות את מה שהיא היתה עבור כל אחת מהן, הודעות ה-What'sApp ששלחו זו לזו, התמונות המשפחתיות, ההודעה על פטירתה של רוני, המילים האחרונות שכל אחת מהן כתבה לה לאחר מותה וגם ההספד שקראו בהלוויה.


טלי, שיצרה איתי קשר והזמינה את האלבום, ביקשה ממני שבעמוד האחרון תהיה תמונה של רוני וסביבה מילים שמתארות את רוני ותכונות נבחרות שלה.

ממש לפני ששלחתי את האלבום להדפסה שיניתי את עיצוב העמוד.

אני כל כך שמחה שעשיתי את זה, כי הבחירה בעיצוב החדש היתה נכונה ומדוייקת.


כשקיבלתי את האלבום הוא ריגש אותי מאוד. היתה לי תחושה שרוני נמצאת לידי ובעוד שניה היא תחזיק את האלבום, תדפדף בו, תחייך ותהיה מרוצה מהתוצאה.

כשחמשת העותקים הגיעו ליעדם אוסי כתבה לי בשם כולן:

" לצערנו, נפרדנו בעצב מחברה טובה שלנו עקב מחלה. היינו חבורת בנות שמחה של 6 בנות, ועכשיו עם פטירתה של רוני, רצינו להשאיר לנו וכמובן שגם למשפחתה, מזכרת מהשנים הנפלאות שלנו ביחד. הודות לך, הצלחנו להגשים את החלום.

שלחנו אלייך מגוון של תמונות, פתקים ומכתבים, התכתבויות ווטסאפ והמון רגשות, ואת בכישורייך ובעשייתך, יצרת עבורנו ועבור המשפחה אלבום מזכרת מעוצב ומרגש לעילא ולעילא.

תודה מליאורה, טלי, אוסי, אילנית ונירה "

השמחות הקטנות והגדולות בחייהן של שש הנשים בחבורה, פסקו עם מותה של רוני ואני מקווה שבקרוב הן תחזורנה לחגוג את החיים ורוני תביט עליהן מלמעלה בהנאה. הבחירה שלהן לשמר את הזכרונות באלבום תגרום להן לעיתים להזיל דמעה ובעיקר לדפדף במזכרת מיוחדת וזמינה מהשנים היפות של כולן יחד.

60 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

קטגוריות

תגיות

שלי מלחי 💗 09-7969798 💗 shhappy2help@gmail.com

bottom of page