top of page
תמונה ראשית בלוג

החיים הם אוסף של רגעים, הנצרבים בזכרון שלנו

חיפוש
  • תמונת הסופר/תשלי מלחי

יש לי חור בלב בצורה שלך

השבעה באוקטובר 2023 טרף את חיינו והשאיר לנו חור בלב.

מראות שלא ראינו מעולם, פחד, ייאוש, תקווה שנעלמה ובעיקר חוסר ביטחון וחוסר ודאות.

כמו כולם, גם אני ישבתי ביממה הראשונה מול מסך הטלביזיה ולא יכולתי לחשוב על כלום, מלבד מה קורה לאנשים שאני עובדת איתם ומתגוררים בקיבוצי הנגב המערבי ואיך הם מתמודדים עם השהות הארוכה והלא הגיונית בממ"ד.

הרגשתי את הכאב חודר לעמקי נשמתי.


הימים עברו, מספר הנרצחים רק עלה, מספר החטופים עדיין לא נתפס וממדי האסון אותו חוו משפחות רבות התגלה לנו ולכל העולם. העסקתי את עצמי בהתנדבות ובתרומות ותוך כדי עלה הרעיון לעצב אלבומי זיכרון, לכל משפחה שכולה שתרצה בכך, שיודפסו ב'אלבומי' מבית דפוס בארי.

הכאב הגדול בלב רק התגבר והזכיר לי את שירו של גלעד כהנא סולן הג'ירפות. מילות השיר מרגישות כמו המציאות שלנו - מה שהיה לא יהיה עוד. לעולם. 

פניתי אליו וקיבלתי את אישורו לקרוא לפרויקט בשם "יש לי חור בלב בצורה שלך".


למשפחות השכולות נותרו רק זיכרונות של מישהו או מישהי, שהיו כאן עד לפני כמה חודשים וחייהם נקטפו באכזריות. זיכרונות שחייבים לשמר.

במסגרת הפרויקט בחרתי ללקט את פיסות החיים שנותרו, כדי להעניק חיבוק מנחם למשפחות וליצור עבורן אלבום זיכרון מעוצב מלא אהבה שיישאר לנצח.


כל משפחה שתרצה בכך, תקבל ללא עלות:

אלבום קלאסי (בגודל A4) פרימיום, כריכה קשה ומותאם אישית המכיל עד 48 עמודים וגם קישור לאלבום דיגיטלי, באותו העיצוב, שניתן לשתף עם מי שרוצים.

האלבום יכלול תמונות מתקופות חיים יפות וגם אלו שצולמו לאחרונה, מכתבי חברים, הספדים, מילים טובות של משפחה ואוהבים וגם סרטונים וקבצי קול (באלבום יודפס ברקוד לסריקה שיוביל לסרטונים וקבצי הקול, שיופיע גם בעותק הדיגיטלי). הכל יעוצב בצורה מכבדת ומרגשת.

כל האלבומים יודפסו תחת המותג 'אלבומי', מבית 'דפוס בארי' שבקיבוץ בארי איתו אני עובדת שנים רבות, וכך אתמוך בעסק אחד מבין רבים שזקוק לנו עכשיו כל כך.


תוכלו לקחת חלק בפרויקט החשוב והמרגש שהקמתי באמצעות:

תרומה כספית, בסכום לבחירתכם - ככל שאגייס יותר כסף, אוכל להפיק יותר אלבומים, להגיע ליותר משפחות ולהעניק להן מזכרת חשובה זו.

הקדשת אלבום למשפחה שתבחרו.

וכמובן שיתוף ברשתות החברתיות ובכל מקום שאתם מוצאים לנכון, כדי להעלות את המודעות לפרויקט.


חשוב להדגיש, שהפרויקט יארך זמן רב. יש משפחות שכבר קיבלו את האלבום, יש משפחות שהחלו בתהליך ויש משפחות שיחליטו ויתפנו רק בעוד מספר חודשים. 

אם יגוייס סכום גבוה מעלויות הפקת האלבומים, היתרה תתרם למטה משפחות החטופים והנעדרים, או לשיקום אחד מיישובי הנגב המערבי.


אלו הקישורים לאלבומים שכבר עיצבתי ונשלחו למשפחות:



דבר לא ימלא את החור בליבן של המשפחות, אבל החיבוק שלכם ייתן להן מעט נחמה.


שלי מלחי, תמיד Happy2Help

27 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

קטגוריות

תגיות

שלי מלחי 💗 09-7969798 💗 shhappy2help@gmail.com

bottom of page