top of page
תמונה ראשית בלוג

החיים הם אוסף של רגעים, הנצרבים בזכרון שלנו

חיפוש
  • תמונת הסופר/תשלי מלחי

להתראות 2021 וברוכה הבאה 2022

עשרים עשרים ואחת מה אני יכולה לספר עליה? המון, אבל לא בא לי לכתוב סיכום שנה במילים. במקום, בחרתי בדרך שאני הכי אוהבת ויודעת לעשות - באלבום. ולא סתם אלבום, אלא אלבום דיגיטלי שהוא המוצר החדש שלי לשנת 2022 ועליו ארחיב בפוסט הבא.


כמו בסופו של כל סרט, ראוי לציין את מה שקורה מאחורי הקלעים וסיכום שנה זו הזדמנות מצויינת לפרגן לכל מי שעזר לי השנה:

ללקוחות שלי שמאתגרים אותי, סומכים עלי, משתפים אותי בסיפורים מרתקים ומרגשים, משלמים בזמן, דואגים לפרגן אחרי שקיבלו את האלבום, שחוזרים ומזמינים אלבומים נוספים.

לספקים שאני עובדת מולם שקשובים לבקשות שלי, שהדפיסו לי עשרות אלבומים – בודדים, בזוגות, בשלישיות, בשישיות, בעשרים, ארבעים ואפילו 150 עותקים! ששולחים לי את האלבומים בזמן ואפילו מפתיעים מפעם לפעם בקיצור זמנים.

לכל מי שמבקר באתר האינטרנט שלי, משתף את הפוסטים שלי, ממליץ עלי ועוזר לי להגיע ללקוחות חדשים.

⭐ למיכל מהמסרקה - מהבוידעם לענן: סריקה איכותית של צילומים נגטיבים שקופיות ומסמכים, שבזכות שיתוף הפעולה בינינו הצלנו זכרונות של לקוחות.


לאנשים שלמדתי מהם השנה רונית כפיר ממנה למדתי לכתוב נכון את הצעת המחיר שלי, להציב גבולות ולהקשיב לרעיונות של לקוחות - מהם בא הרעיון לאלבום הדיגיטלי. זה הקפיץ את העסק עוד יותר והיום קל לי ונעים מאוד לעבוד מול הלקוחות שפונים אלי. לChezy Menna שלימד אותי איך לכתוב טוב יותר, מקווה להשתפר. לדנה ישראלי Dana Israeli שחשפה אותי לממתקים הדיגיטליים שלה ובזכותה גם התנדבתי השנה. לנוי משגב מ-wix שמיוזמתה, בחיי אני בכלל לא מכירה אותה, פנתה אלי ועזרה לי לשפר משהו באתר.

למשפחה התומכת שלי 💗


כל מה שאני מבקשת ממך עשרים עשרים ושתיים, שכל הטוב יימשך ואם יהיו קשיים בדרך שאצליח להתגבר עליהם ושבדצמבר הבא אהפוך מעוסקת פטורה לעוסקת מורשה. אני ככה קרובה. את באה? אני מוכנה.

19 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

קטגוריות

תגיות

שלי מלחי 💗 09-7969798 💗 shhappy2help@gmail.com

bottom of page