top of page
תמונה ראשית בלוג

החיים הם אוסף של רגעים, הנצרבים בזכרון שלנו

חיפוש
  • תמונת הסופר/תשלי מלחי

יום הולדת 80

רינת ניסתה במשך כמה חודשים. גם הבן שלה, שחר, ניסה.

כשהבינה שיום הולדתו ה-80 של אבא שלה, בני, מתקרב ושאין לה זמן וידע לעצב אלבום פנתה אלי.

מה שגם רינת וגם אני לא ידענו, זה שהאלבום ישתנה כל כך הרבה פעמים עד שתתקבל התוצאה הסופית והוא יודפס.


רינת הגיעה אלי עם האלבומים הישנים ובחרה את התמונות שנראו לה הכי מתאימות. אח"כ במשך כמה ימים שלחה לי למייל עוד תמונות שמצאה בטלפון הנייד שלה, אצל אחותה שגרה כבר שנים בחו"ל ואפילו אצל הדוד שלה שגם ילדיו הכינו לו אלבום לפני מספר שנים.

את התמונות הפיזיות סרקתי ושמרתי אותן בשם של מי שמופיע בהן. את אלו ששלחה במייל בדקתי שהן באיכות שמתאימה להעלאה לתכנה ולעיתים גם ביקשתי שתאתר את התמונות המקוריות. אחר כך מיינתי לתיקיות לפי נושאים.


את ההגהה על רוב האלבומים שאני מעצבת אני עושה באמצעות הטלפון או המייל. במקרה הזה, רינת ביקשה שנעשה את ההגהה אצלי מול המחשב, כי ככה יהיה לה יותר נוח. זו ממש לא היתה בעיה, כי רינת גרה במרחק של כמה רחובות ממני. היא הגיעה אלי ופינקתי אותה בקפה קר וטעים שאני מכינה ואין מישהו שמסרב לשתות ממנו יותר מפעם אחת.


הורדנו והוספנו תמונות, החלפנו מיקומים, הוספנו סרטונים ואחרי שהראיתי לרינת אלבום שעבדתי עליו במקביל היא ביקשה לשלב בתחילת האלבום ציר זמן עם אירועים חשובים בחייו של בני.


השילוב של תמונות בשחור לבן, עם תמונות צבעוניות, ברכות מהילדים והנכדים יצרו אלבום שבהחלט מספר את הסיפור של בני סער בן ה-80.



רינת ביקשה להדפיס את האלבום בשלושה עותקים - לבני אביה, לשלומית אחותה שגרה בחו"ל וכמובן עבורה.

שבוע אחרי, כשהגיעה לקחת ממני את האלבומים היא התרגשה וממש חיכתה לסוף השבוע שתוכל להעניק לאבא שלה את המתנה שיצרה בעזרתי עם הרבה אהבה.


אחת המתנות היפות שאפשר להעניק לאדם אהוב היא אלבום עם תמונות וברכות מבני משפחתו וחבריו.

44 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

קטגוריות

תגיות

שלי מלחי 💗 09-7969798 💗 shhappy2help@gmail.com

bottom of page